یکی از گروه‌های طراحی و معماری دانشکده معماری استکهلم در هفته طراحی و دکوراسیون کشور سوئد، نمونه متفاوتی از کاشی‌های دیواری رنگارنگ که مانع از نفوذ و عبور صدا می‌شود و در عین حال از پشم چوب بسیار سبک ساخته شده را به نمایش گذاشته است.
کاشی عایق صوت از جنس پشم چوب ،این نوع تولید تعادل مناسبی میان مقاومت، استحکام، اقتصاد و طول عمر مفید برقرار کرده و همگی را به اندازه یکسان دربردارد.

کاشی‌های پشم چوب به شکل شش ضلعی طراحی شده که هرکدام دارای رنگ متفاوت و جذابی هستند و در نتیجه نمای بسیار زیبایی را در دیوار داخلی یک خانه یا ساختمان‌های اداری و تجاری ایجاد خواهند کرد.

image image image

این کاشی‌ها از فیبر و پشم چوب با ترکیبی از سیمان و آب ساخته شده‌اند که به راحتی بر روی دیوار چسبانده شده و همچون عایق‌های قوی صوتی عمل می‌کنند. ترکیب مواد این کاشی‌ها به گونه‌ای است که اجازه نفوذ هر آلودگی صوتی را به داخل خانه نمی دهند و در عین حال زیبایی و جذابیت نیز به فضای داخلی ساختمان انتقال خواهند داد.

همچنین این نوع کاشی‌های پشم چوب کاملا دوستدار محیط زیست هستند و از نفوذ آلاینده به داخل خانه و خروج انرژی از ساختمان جلوگیری خواهند کرد.

image image image
@decorbashi
www.decorbashi.com